Tuesday, April 27, 2010

26 April - Birthday~

Alhamdulillah.. setahun yang lalu..saya menulis sempena hari lahir saya yang ke 21.. kini saya diberi peluang setahun lagi untuk menggapai tilte 22 tahun.. makin tua =) ~masih adakah tahun depan?

Ringkasnya, saya ingin mengucapkan terima kasih buat semua yang wish besday ini.. dari sms, facebook, ym, blog biru ni dan by face to face. Ramai untuk nyatakan disini..tapi tak sempat untuk tulis satu persatu, maaf ye.. (hurm.. ada orang jelous sebab facebook dipenuhi ucapan..haha~) juga tak terkecuali red rose =)

Saya cukup terharu..ucapan dikirim bersama doa.. panjang umur, bahagia,dan lain2.. tak terkecuali cepat ditemukan jodoh.. hehe…AMIN…
Apapun, saya cukup berterima kasih buat semua.

Buat insan yang mempertaruhkan nyawamu.. ibu tercinta…dia adalah wanita istimewa buat saya..sekalipun kekasih hati perlu dikorbankan..saya memilih ibu saya (ada ke kekasih hati.. erm..’kalau’ ye) hanya Allah mampu membalas segala kasih sayangmu.. Amin..

Saya begitu sebak sekarang..kerana masih terngiang2 pelukan dan ciumannya pada 25 April (Alhamdulillah..sehari sebelum hari lahir ini, saya bertemu insan-insan tercinta ini)

Buat insan yang selalu memanjakan diri ini.. ayahanda tercinta.. terima kasih! U’re my Hero!

Seperti biasa, buat keluarga terima kasih yang tak terhingga kerana sentiasa menyayangi adik bongsu ini..kadangkala merajuk, kadangkala terlebih manja…namun tetap dilayan.. (sayang semua)

Dan apa yang saya harapkan.. saya masih di dalam proses tarbiah.. kadangkala jatuh, kadangkala bangun, namun saya berharap mentari esok masih ada agar setiap hari saya dapat terus melihat kasih sayang Tuhan dalam ciptaan-Nya…
Semoga istiqamah duhai diri!

No comments:

Post a Comment