Monday, September 27, 2010

Permudahkan urusannya ya Allah~

Salam alayk.
Wah2..lama tak updet nih!
Tulis tu banyak. Post kadang2.. aduhai~ hobby ^_^

+++

Sabtu hari tu balik rumah abang. Di Bedong, Kedah jugak~ dalam 2 jam lebih jugaklah jam balik dari Kangar nih~
For IMPI yang buat daurah islami @ Isk . Really sorry ya? Tak boleh ada dekat sana sepanjang hari.
Escape..

+++

Aku jauh2 jalan balik. Walau hari ni pergi, esok balik. Asiggnment tak siap. Sabtu balik bedong. Ahad balik kangar. Isnin submit assignment! Waa T_T
Tapi tak apalah~ kerana sayang.

+++

Satu family berkumpul dekat rumah abang. Kenduri doa selamat+kesyukuran. Seronok ada, sayu pun ada.

Paling best, my sis masakkan daging dengan batang pisang. Special in Baling. Seedappp… sape2 nak rasa, boleh datang Baling yek..
+++

Lucu bila kak aku kirim kimono original dekat abang. Bila aku tengok kak aku pelik mintak kimono. Katanya mahu buat raya. Gelak besar aku. Macam2 la askar perempuan yang seorang nih! Alang2 pergi Jepun kata kak aku..

dan aku sedar~ ibu adalah wanita pertama dalam setiap hati lelaki. Kan?
~bila dengar mak cakap dengan abang.. sememangnya layaklah seorang ibu di hati lelaki..

+++

Abang.. balik dengan selamat yee?
Kerja sana baik2 yee?
Ingat mak pak kat rumah yee?
Isteri n anak2..abang2, kakak2, adik2.
especially adik yg sorang nih yee?
I love you very much! My dearest brother!

Ingat pesan kak nah~ solat jangan lupa..

Wawaa… miss him!

Zakaria Salleh.
Ya Allah. Permudahkanlah…
Allahumma yassir wala tuassir. Aminnn…

No comments:

Post a Comment