Sunday, October 24, 2010

Boleh ku curi hatimu..?

Akan ku curi hatimu dengan izin Allah..
Akan ku sayangi hati itu..

dan akan ku pastikan dalam doakan tidak tertinggal memohon kepada Allah..

agar hati itu sentiasa dalam keadaan tenang dengan sentiasa zikrullah,
bersih dengan ilmu-ilmu Islam,
dibajai dengan ukhuwwahfillah,

dan disuburi dengan husnuzhon kepada orang lain..

moga hati itu akan membuahkanmu peribadi Muslim yang unggul..

indahnya ukhuwwah ini,

dikala lupa ada yang mengingati,

dikala tersilap ada yang menasihati,

di dunia jasad dan hatinya menemani,
di kubur nanti pasti, doanya mengiringi.
kita tidak mencari sekelumit redha manusia,
yang kita cari seinfiniti redha Allah,

moga hidupmu sentiasa diberkati Allah..

salam ingatan buat ukhtiku sayang..
ukhwah 4eva ;-)


+++

aku dapat mesej ni petang tadi..
dari seorang yang aku sayangi~ aku sayangi seperti mereka yang lain, yang dulu, kini dan selamanya akan ku sayangi..
kemudian..air mataku bergenang. terharu...

anis, shera, tika, alya, aisah, kimah dan tyra...
~a bright day with them. sungguhhh hepiiiii.. hilang semua masalah~
i love u all...

^_^

boleh aku curi hatimu dengan izin Allah?
boleh aku sayangi hatimu?


*heh..mintak izin dulu~*

1 comment: