Monday, September 19, 2011

my VIVA Kajian Tindakan

alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah!
seratus, seribu dan sejuta... seinfiniti..kesyukuran kepada Allah..

huhhhhhhhhhhhh............ nafas panjang dilepaskan~

kenapa?

oh... sekarang.. dah MERDEKA dari Kajian Tindakan. baru je siap viva nihh!!!
sekarang pun dalam dewan lagi.. tengah taip2 sambil dengar kawan lain present..
serius.

huh. mcm2.. lawak pun ada~

ekceli..aku siapkan teks untuk nak cakap ape nanti.. ceh. panjang lebar, penat aku tulis..plan dan plan. nak ckp ape nnt..

saat yg paling mendebarkan~ bila kena present..
satu..dua..tiga.. nama dipanggil

Noorsyahida Salleh :)

akhirnya..
heh. bila present tu.. awal tu aku sendiri rasa serius. rasa macam air cond tu dah panas!

tapi bila dekat2 tengah present tu..perangai aku datang dahhhhhh.. almaklum, bila je aku boleh skemaa??????????

dengan sempoinya..dengan main cakapnye.. terus je aku redah.. haha.. lawak pun adalah!
sesempoi mungkin!
entahlah! bila aku try cakap skema...mcm tak sampai je benda tu..tp bila dengan cara ku.. aku sangat2 puas hati! rasa macam kapal terbang..laju je...

fuhhh..
tapi paling best aku rasa adalahh..

i do my viva..depan adik2 usrah!!
terima kasih sayang!

subhanallah!
sungguh, mereka inspirasiku :)

terima kasih!

apa tajukku?

--> tajuk saya adalah 'Meningkatkan Kemahiran Mengingat sirah Nabi Muhammad s.a.w menggunakan TV Sirah'

skema tak ayat nii..? :D

hah, sape yg nak jalankan kajian ni nanti..roger2!

No comments:

Post a Comment