Wednesday, March 28, 2012

macam takdak apa2 nak tulis.
cuma..

****
kadang2 bosan.
kadang2 hepi.
kadang2 best giler smpai rasa tak nak balik. eh?
kadang2 macam tak best sampai rasa nak blik sekg jugak!
tapi..
bila semua orang kata...
tahu x, awak paling beruntung?
eh..ye ke kak?
ye la..
umah ok, sekolah ok..bndar pulak tu. gaji pun cepat masuk..
ya Allah..alhamdulillah!

rupanya kita baaanyak sangat merungut..itulah, inilah..
tapi kita tak sedar rupanya kita banyak sangat bnda utk disyukuri!
tau tak??
:)

****

tiket dah beli..
huh?
hampir **** jugak lahhh...
melayang... fly fly.. terbang ja duit ni..

bila dua orang budak kedah yang tak pernah 'rasa' balik kg..
beli tiket flight..
wohohoo...mencabar!
tu la..dr dulu lagi tak pernah nak ambik tahu pasal kalendar..tambah2 cti sekolah.
sekarang ni mula lah..kalendar di tengan sokmo..

tapi tak apalah. lima bulan wohh kamek sik balik kedah...
tahu x, bila tengok muka mak ayah, dapat pahala?
hah..apa lagi?
jom balik kg!

eh... bru 29/3..
ada lagi berapa hari..nak sampai 25/5

T_T

No comments:

Post a Comment