Saturday, May 12, 2012

sesal?


Allah.
Jika boleh ku undur masa.
4 tahun yang lalu.
Ingin ku undur. Dan betulkan keadaan.
ingin ku mula. dari 0.
 
Ingin ku jelaskan kenapa ku pilih jalan ini.
Dan ingin ku jelaskan.
Aku berharap dia kan sama.

Namun,
Segalanya sudah berlalu.
Aku.. mengharungi 4 tahun
Hebatnya ujian itu. Hanya aku yang tahu.
Kerana jalan yang telah dipilih,
Aku gagahkan jua.
Melepaskan segalanya.
Allah..
Kini, menyesalkah aku?
Tidak ya allah..
Cuma, cintaku padaMu belum cukup mendalam.
Hingga. Aku masih lagi berani berharap..

Y_Y 
ya Allah.
berilah aku kekuatan.
berikan aku keazaman.
untuk menagih
dan melebihkan cintaMu lebih dari cinta manusia.
 oh diri. cukup sudah, jangan gelisahkan hatimu.. jangan disiksa jiwamu..

Allah..please. 
12/5/12
646pm.
maghrib dahh..
 
jom solat. luah pada Allah T_T

No comments:

Post a Comment