Wednesday, September 19, 2012

selama 2 weeks tanpa rehat, berserta tidur, makan, dan beberapa kerja-kerja lain..

akhirnya, migrain datang semula.
masa belajar hilang, tak pernah nak rasa sakit kepala...

bila start kerja.. :(

adakah aku yang salah?
salah menguruskan masa?
atau sebenarnya kerja tu adalah saaaaaaaangat banyak?

i do spent, lot of time.......much n much. menghadap laptop dan buat kerja. plus fb, blog, bla..bla..

ya Allah..bila semua ini terasa beban. aku mula tertanya2..aku kerja untuk apa?
sedangkan kalau kerana Allah..pasti segalanya mudah...

sungguh. mahukan kerehatan. dan syurga itu tempat rehat abadi..
andaikata, mahukannya. harus mati..
tapi aku tahu, aku dan syurga..jaraknya masih beribu batu!

:(

sekarang? di PPD, menunggu pegawai ppd..hehe.. lupa bawa buku. jadi online lah sekejap..
hehe...

senyum!

No comments:

Post a Comment